top of page



Miért Létfontosságú a Határidőben Történő Reklamációkezelés?
A fogyasztási cikkek piaca különleges figyelmet igényel a kereskedő cégektől, amikor az ügyfélpanaszok és reklamációk kezelés idejének...
Tamás Oskó
2024. jún. 26.2 perc olvasás


Károly és az Átszervezés
Történetünk Károlyról, egy kis élelmiszerbolt-hálózat vezető, tulajdonosáról szól. Károly szembesült azzal, hogy a cége veszteségesen...
Tamás Oskó
2024. jún. 16.2 perc olvasás


A Vállalatom Jövője a Nyugdíjazásom Után - Az Utódlás Menedzsment Fontossága
Kezdjük a téma kibontását talán egy történettel: Egy gyártó vállalat évtizedeken át virágzott a tulajdonos, Péter irányítása alatt. Most,...
Tamás Oskó
2024. jún. 13.2 perc olvasás
bottom of page